بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


استقلال هم باید همانند تیم ملی به گل برسد

عکس امیر خادم

در بازي تدارکاتي تيم ملي مقابل تونس شاهد يک گل بسيار ساده و صد البته کلاسيک از تيم ملي کشورمان بوديم.خسرو حيدري بعد از گرفتن توپ در کنار خط طولي با به تو زدن و وارد شدن به داخل محوطه جريمه تيم ملي تونس و قرار گرفتن در کنار خط عرضي (در اين حالت ديگراحتمال قرار گرفتن ديگر بازيکنان در منطقه آفسايد به صفرمي رسد) با پاسي که به خلعتبري داد،باعث به ثمر رسيدن يک گل ساده اما در عين حال کلاسيک شد.البته بايد در نحوه شکل گيري اين گل به جايگيري خوب خلعتبري در بين فضاي خالي بوجود آمده ميان مدافعين تونس اشاره داشته باشيم،کاري که مهاجمين استقلال در اين زمينه تا به حال عملکرد مطلوبي نداشتند.
همچنين در مورد گل دوم ايران نيز بايد به حرکت خوب و پيش روي به عمق دفاع تونس توسط خلعتبري اشاره کرد.مهاجم ريز نقش تيم ملي اين باردرجناح راست تيم حريف صاحب توپ شد و با چند حرکت تکنيکي و فردي با توپ ،دو سه مدافع حريف خود را به سمت خود کشاند و فضاي خوبي براي مهاجم تازه نفس ايران محمد قاضي فراهم کرد و سپس با يک ارسال بسيار دقيق و صد البته کوتاه؛قاضي را با تنها مدافعي که با وي يارگيري من تو من صورت داده بود،در يک نبرد هوايي تن به تن کرد و در نهايت اين مهاجم سرزن ايران بود که بالاتر از مدافع مستقيمش توپ را با سر به سمت دروازه تونس زد و ايران را براي دومين بارازحريف آفريقايش دربازي جلو انداخت.
نتيجه:مربيان ليگ برتربراي به نتيجه رساندن تاکتيکهاي که براي تيمهاي خود در نظر مي گيرند،ابتدا بايد ابزار لازم را داشته باشند و سپس در تمرينات با تکرار و مکررات آنرا در بين بازيکنان خود جا بياندازند.براي مثال مي توان از استقلال و امير قلعه نويي يادي کرد.

سرمربي استقلال اصرار زيادي براي استفاده ازارسالهاي بلند از جناحين توسط هافبکهاي کناري تيمش براي مهاجمين خود دارد،اما تيمش در فاز تهاجمي فاقد بازيکناني است که به معناي واقعي سر زن باشند(البته امين منوچهري بازيکني که کمتر به گرفته ميشود را مي توان تا حدودي بازيکني سرزن ناميد)!لذا امير قلعه نويي بايد از اين ويژگيهاي بسيار خوب حيدري بيشتر استفاده کند و از وي بخواهد بجاي ارسالهاي بلند از مدافعين حريف و روبروي خود عبور کند و سپس توپ را به بيرون از منطقه شش قدم يا محوطه جريمه  بفرستد تا مهاجمين و هافبکهاي استقلال بتوانند از ارسال اين توپها استفاده کنند و به گل برسند.         



نظرات شما عزیزان:

امیر خادم در جواب یکی از کامنتهای ...
ساعت23:42---26 مرداد 1391
قرار شد کری بخوانیم نه برای هم جوک تعریف کنیم!خسرو وظیفه اش را در بازی با تونس به بهترین شکل ممکن انجام داد!در گلی دومی هم که نوش جان کردیم ؛آقای بنز کشانی شما باآن قد و هیکلش باید می آمد سر میزد نه حیدری کوتاه قامت!در مورد رحمتی هم کلی به کامنتی که دادی خندیدم!به نظر شما شهاب گردان که در کفتر گرقتن هم مشکل داره راباید بجای گلری بگذارند که در سه بازی لیگ برتر گلی نخورده و آن دو گل سایپا هم که دریافت کرده بود از اتفاقات نادر فوتبالی و اشتباه محض دفاع وسطش بوده! حالا چرا ناراحت هستید!در این وبلاگ در مورد چگونگی گل های به ثمر زسیده تیم ملی اشاره ای کرده ام و سپس ربطش دادم به تیم باشگاهی محبوبم و با شبیه سازی آن از کادر فنی تیم خودمان یک جورائی انتقاد کردم!کری خواندنت بی معنی و صد البته معلومه از کجا نشات گرفته! استقلال چهار بازیکن ملی پوش داره و در بازی های اصلی حداقل سه نفرشون فیکس تیم ملی هستند! برای رفتن به جام جهانی به یک مجتبی جباری هم مورد نیازه که حتما خودشو تا بازهای مرحله برگشت می رسونه و تیم ملی را با دیگر هم باشگاهی های خود می بره جام جهانی!اما 9 ملی پوش شما بجز علی کریمی و تا حدودی مهرداد پولادی مابقی را باید .....!ولش کن!! http://www.footilio.com/Show_Post_-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82% D9%84%D8%A7%D9%84-%D9%87%D9%85-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D9% 87%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF-%D8%AA%DB%8C%D9%85-%D9%85%D 9%84%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%B3%D8%A F_13656.aspx

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 5 / 1391برچسب:تیم ملی ایران,بازی تدارکاتی,گلزنی,استقلال,خسرو حیدری,امیر خادم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com